приватне підприємство "паво груп"

 ПП "ПАВО ГРУП" (PAVO Group) було засновано в 1990 році.

Основним видом діяльності Компанії являється роздрібна торгівля магазинів безмитної торгівлі у Міжнародних Аеропортах.
PAVO має найширшу мережу магазинів безмитної торгівлі (дьюті фрі) в Україні, які знаходяться у Міжнародних Аеропортах:
"Бориспіль" - Зал офіційних делегацій
"Запоріжжя"
"Львів" ім. Д. Галицького
"Харків"

До складу компанії також входять підрозділи, які займаються туристичним бізнесом,
бронюванням і продажем авіа- та залізничних квитків.
За роки успішної діяльності в сфері безмитної торгівлі українська компанія зарекомендувала себе як прихильник стабільності і високої якості, що наочно демонструють європейські стандарти обслуговування клієнтів, наявність товарів, що має попит, різних цінових сегментів.
Широкий асортимент мережі магазинів Duty Free постійно поповнюється новою продукцією всесвітньо відомих торгових марок, роблячи PAVO провідником світових брендів і модних тенденцій.
Компанія має успішний досвід у відкритті проектів по торгівлі товарами на борту авіакомпаній,
таких як: YANAIR.
Компанія пропонує своїм клієнтам найактуальніші товари преміум-класу, завойовуючи довіру цінителів статусних товарів по всій країні. У свою чергу, формат магазинів Duty Free надає клієнтам мережі унікальну можливість придбати ці товари за оптимальною ціною.
Прагнучи до постійного вдосконалення, впровадження новітніх стандартів управління та співпраці всередині компанії, PAVO пред'являє високі вимоги до своїх постачальників і підрядникам. Компанія гарантує стабільне та взаємовигідне співробітництво, безпеку поставок, дотримання вимог до зберігання і транспортування, повне виконання договірних зобов'язань. Професійний персонал забезпечує ефективне функціонування магазинів Duty Free PAVO, постійно слідкує за інноваціями та щорічно є учасником Міжнародної Виставки Duty Free TFWA у Каннах (Франція).
Незважаючи на звершення на українському ринку, PAVO не зупиняється на досягнутому, працюючи над освоєнням нових територіальних ринків шляхом створення нових точок присутності.